تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2849
بازار نساجی
تولید لباس مدارس

توضیحات آگهی

فروش لباس مدارس
تولید لباس مدرسه
خرید لباس مدرسه
سفارش لباس مدرسه
تولید پیراهن پسرانه مدرسه ای
تولید شلوار کتان مدارس
تولید مانتو و شلوار مدارس
تولید ژیله مدارس
تولید لباس ورزشی مدارس
تولید شلوار لی مدارس
تولید شلوار فاستونی مدارس
تولید شلوار مدرسه ایی

######
######

فروش عمده گرمکن و شلوار
فروش عمده پوشاک ورزشی
تولید لباس ورزشی مدرسه ایی
فروش لباس ورزشی مدرسه
خرید لباس ورزشی باشگاه
فروش لباس ورزش جهت اورگان ها و سازمان ها

######
######
پخش عمده لباس ورزشی
فروش عمده لباس ورزشی
پخش عمده لباس ورزشی ،فروش عمده لباس ورزشی زنانه و عمده فروشی لباس ورزشی تهران ،عمده فروشی لوازم ورزشی ،مشاهده مرکز پخش لوازم ورزشی و فروش لباس ورزشی عمده در عمده فروشی آنلاین عمدکس ،عمده فروش لباس ورزشی، مرجع عمده فروشان ایران

#####
#####

پارچه ترگال
از نوع پر مصرف پارچه در تولید لباس مدارس می باشد.این‌پارچه به دلیل قیمت مناسب،ساده بودن،تنوع رنگ بالا و در دسترس بودن مورد توجه مراکز اموزشی و دوزنده ها می باشد.ترگال به دو نوع ساده و کجراه تولید میشودو بخش مهم کیفیت یک پارچه ترگال را ثبات رنگ آن تعیین میکند.

پارچه تترون

معمولا با الیاف پلی استر ویسکوز در عرض های مختلف 90،150 و 180 سانتی متر و 2 متر و 3 متر تولید میشود.مشخصات خوب این پارچه که عمومیت پیدا کرده و در جامعه برای هر شخصی قابل درک است،ظرافت لطافت و سادگی و قیمت مناسب ان است.

پارچه فاستونی
پارچه ایی ساده که با الیاف طبیعی حیوانی مثل پشم ، الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو به مرحله تولید می رسد.فاستونی یک پارچه رسمی است که پرستیژ خاصی دارد برای لباس فرم مدرسه پسرانه در دوخت کت و شلوار یا شلوار تک بسیار مورد توجه است پارجه فاستونی برای روپوش و لباس فرم مدارس پسرانه و دخترانه در مقاطع تحصیلی نوجوانان استفاده میشود.

شلوار سرمه ای مردانه و پسرانه با پارچه فاستونی برای فرم های شرکتی، مدارس ویژه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با دوخت وکیفیت عالی موجود است از سایز (70-75-80-85-90-95-100-105) و (36-38-40-42-44-46-48-50-52-54-56)

دارای دوجیب در جلو یک جیب پشت استر جیب عالی زیپ شماره4روی جیب جلو ایلک خورده و جنس پارچه فاستونی عالی
مناسب به عنوان شلوار مدارس و حتی شلوار پسرانه ،
شلوار سرمه ای با توجه به رنگ خود برای اغلب تیپ ها مناسبت است.
تولید شلوار مدارس اغلب نیازمند تجربه ای در زمینه تولیدشلوار مردانه و همچنین تولید فرم برای سیستم آموزشی است که باید لحاظ شود.
پیراهن پسرانه و مردانه این ست از کیفیت بالایی برخوردار است.
تولید پیراهن و دوخت پیراهن مردانه و پسرانه نیازمند تجربه بالایی است و باید در آن نهایت دقت و کیفیت را لحاظ کرد.

تولید لباس ورزشی مدارس
ساعاتی پیش، تهران، مجیدیه

لباس ورزشی در دو دسته قرار دارند:
تی شرت و شلوارک و گرمکن و شلوار. تی شرت شلوارک برای فوتبال و والیبال و غیره استفاده می شود که تعرق و فعالیت در آن زیاد است. گرمکن شلوار برای ورزش در فضای باز استفاده می گردد. لباس های که تمام نخ هستند عرق را به خود جذب می کنند و سوزش و قرمز شدن را دنبال ندارد.

بهترین جنس لباس ورزشی چیست؟
از آنجا که امکان تعریق در ورزش دو برابر می شود، انتخاب جنس مناسب لباس ورزشی برای پیشگیری از عرق سوز شدن و ابتلا به بیماری های قارچی پوستی اهمیت زیادی دارد.لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، به سادگی عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.

مناسب ترین مدل برای پوشاک ورزشی چیست؟
لباس های ورزشی معمولا 2 نوع هستند؛ «تی شرت و شلوارک» و «گرمکن آستین بلند با شلوار». تی شرت و شلوارک برای افرادی که در سالن های ورزشی فعالیت می کنند، مناسب تر است اما گرمکن و شلوار بیشتر مناسب ورزش در فضاهای باز مانند زمین چمن، پارک یا حتی بازی گل کوچک در خیابان می خورد. پوشیدن گرمکن و شلوار ورزشی در محیط های سرباز، از پوست در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند .

چاپ بر روی انواع پارچه ها به جهت تولیدات انواع لباس های ورزشی ، تی شرت و شورت ورزشی ، مایو زنانه و مردانه و بچگانه و کلاه و مچ بند و زانو بند و هد بند و پرچم و دیگر اقلام ورزشی … آماده همکاری با کلیه تولید کنندگان محترم لباس های ورزشی

**************************************** ************
021-88640189
09121006840
برای بازدید از سایت به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://www.cheshmandaz.net

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید لباس مدارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین