تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1926
بازار نساجی
دستگاه چاپ پارچه (چاپ مستقیم پارچه)

توضیحات آگهی

دستگاه چاپ مستقیم پارچه
دارای سیستم منحصربه فرد پیش پوشش (pre coating)
چاپ مستقیم برروی انواع پارچه های نخی و پنبه ای (برای اولین بار در ایران)
دستگاه چاپ مسقیم دیجیتـال روی پارچـه های طبیعـی و مصنوعی شامل نخ، پنبه،پشم، کتان، ابریشم، متقال، چلوار، مخمل، کریشه همچنین ریون، اکریلیک، پلی استر، نایلون، فاستونی و الیاف ترکیبی مانند ویسکوز مورد استفاده برای تولید انواع پوشاک زنانه مردانه و بچه گانه همچنین ورزشی ، چاپ ملحفه و روتختی و رومبلی و کوسن، چاپ فرش و چاپ موکت، چاپ روسری ، چاپ حوله، چاپ اسپان باند، چاپ تی شرت وچاپ جوراب، چاپ گونی پشمی و… می باشد.
dofortیک پرینتر دیجیتـال برای چاپ مستقیم روی پارچه با استانداردهای جهانی است که قابلیت چاپ مستقیم روی رنج وسیـعی از انواع پارچـه های طبیعـی و مصنوعی را دارد.توانایـی بالا و تاثیـر گذاری برای حجم و سرعت بالای چاپ را داشته و بسیـار مناسـب برای استفاده جنبه های بازرگانـی و صنعتـی می باشد. این محصـول توانایـی پرینـت با کیفیـت و تراکم رنگ بسیـار بالا بر روی نخ، پنبه، کتان و ابریشم را دارد.
نگاهی کوتاه به مشخصات فنی فوق العاده دستگاه چاپ مستقیم پارچه:
1- دارای دو عدد کریج هد کریج ابتدایی توانایی نصب 1 تا 4 عدد هد را دارد و وظیفه آن چاپ کوتینگ (coating) و یا مایع نفوذ دهنده است و کریج ثانویه که توانایی نصب 2 تا 21 عدد هد را دارد و وظیفه آن چاپ 4، 6، 8 و 12 رنگ است.
2- تنظیم ارتفاع کریج تنظیم ارتفاع بیم کریج تمام اتوماتیک و دیجیتال قابلیت تنظیم ارتفاع از 10/0میلیمتر تا 05 میلیمتراز سطح پارچه
3- سیستم recycle دارای سیستم recycle و یا چرخش جوهر در دستگاه هایی که با جوهر pigment و یا reactive عمل چاپ را انجام میدهند.
4- سیستم مگنت بیم کریج سیستم مگنتی بیم کریج (حرکت بدون تسمه و با نیروی مگنتی و آهنربایی) بدون کوچکترین لرزش و توانایی سرعت بالا به وسیله اینکودر لیزری که بر روی بیم نصب شده و همچنین بالا بردن دقت پاشش در سرعت های بالا.
5- بلت سیستم بلت کشنده پارچه در ابعاد 180سانتیمتر، 280سانتیمتر و 320سانتیمتر در طول 170سانتیمتر میبایباشد.

02122127861

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه چاپ پارچه (چاپ مستقیم پارچه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین