تماس بگیرید
بازار نساجی
بازار نساجی
شال و روسری و چاپ پارچه رول و خدمات چاپ طاقه

توضیحات آگهی

09120067890
خدمات چاپ روی پارچه به صورت رول
چاپ پارچه رول در مجموعه پارلا علاوه بر چاپ پارچه های مورد نیاز شما بصورت برش خورده با کیفیت بالا چاپ روی انواع پارچه رول برای رومبلی و روتختی و پرچم و شال و روسری و تابلو مخمل را با دستگاههای سوپر پیشرفته انجام می دهد ؛ سرعت بالا دقت زیاد و کیفیت عالی در جوهر و تضمین کیفیت چاپ از تعهدات ما در چاپ پارلا است دقیق ترین و تکنیکی ترین ماشین الات چاپ رول پارچه را به کار گرفته ایم تا رضایت قطعی شما را بدست بیاوریم .
چاپ پارچه رول پارلا
چاپ پارچه بصورت رول یا برش خورده با طرح های مورد نظر شما در هر متراژی انجام می شود .
پارچه های پلی استر و نیم پلی استر و اسپان و فلامنت و ویسکوز و نخ و سوپر نخ و دهها مدل الیاف مختلف را با ظرافت و زیبایی برای شما چاپ خواهیم کرد .
در انواع چاپ پارچه زمینه کاری ما چاپ سابلیمیشن یا چاپ کاغذی است که این توانایی را داریم که روی انواع پارچه در ابعاد سفارشی شما چه کوچک یا بزرگ طرح و تصویر و عکس مورد نیاز شما را جذاب و گیرا چاپ کنیم
تولید کنندگان عمده و خورده پوشاک و پرده و کالای خواب و عرصه تبلیغات مشتریان این سیستم چاپ خصوصا چاپ بصورت رول هستند .
در چاپ پارچه به روش سابلیمیشن چه پارچه رول باشد چه برش خورده پارچه باید درصد بالایی پلی استر و الیاف مصنوعی داشته باشد .
در خدمات چاپ پارلا دستگاههای چاپ با کیفیتی استاندارد رنگ و جوهر مخصوص ترانسفر را با رزولوشنی چاپ می کنند که شما خیره و مبهوت از زیبایی تصویر می شوید .
خدمات چاپ پارلا چه پارچه رول یا برش خورده اول تکه ای کوچک از پارچه را تست چاپ می گیرد تا اطمینان یابیم که نوع و جنس الیاف پارچه رول و برش خورده مناسب چاپ درجه یک خواهد بود .
چاپ پارچه رول پارلا
صنعت چاپ رول در تولید پوشاک و لباس و پرده و رومبلی و روتختی و پرچم و پرده و پارچه های تبلیغاتی و سازه های فضای داخلی و خارجی کاربرد وسیعی دارد
هزینه چاپ بصورت رول یا برش خورده با توجه به نوع سفارش شما و ابعاد کاغذ و تعداد سفارش و تعداد رنگ و جنس پارچه محاسبه می شود .
مهم ترین امری که برای مشتری مهم است در چاپ رول و برش خورده بحث شستشو و ثبات رنگ است که خدمات چاپ پارچه بهترین رنگ را عرضه می کند که بعد از بارها شستشو کیفیت رنگ تنزل نکند .
یکی از خواص چاپ پارچه بصورت رول متراژ طولی پارچه است که می تواند از چند متر پارچه رول تا صدها متر پارچه رول چاپ داشته باشیم .
شاید لازم باشد بدانید که تجهیزات چاپ رول در زمان کنونی بسیار گران هستند ولی خدمات چاپ پارلا این تجهیزات را فراهم کرده است و قابلیت و توان همکاری با تولیدی ها و ارگان ها و موسسات و ادارات را بصورت خورد و کلان اعلام می دارد .

تحولی بزرگ در صنعت چاپ ایجاد شده است چاپ رول پارچه به روش سابلیمیشن بصورت دیجیتال و تعداد رنگ و طرح و فرم نامحدود فرصت های تازه ای در تجارت صنایع و بازار نساجی را بوجود آورده است .
چاپ پارچه رول دیجیتال یک ترکیب مناسب از هنر و خلاقیت و نمایی از کلاسیک و مدرن را به شما تقدیم می کند .
چاپ پارچه رول پارلا
شاید شما بخواهید در فروش پارچه رول چاپ شده وارد بشوید پس می توانید با خدمات چاپ پارلا تماس بگیرید ، مفاهیم حقیقی درخشش و جذابیت در سایه ها و انعکاس لایه های هنری را از طریق چاپ سابلیمیشن می توانید مشاهده کنید .
اگر می خواهید می توانید با ما در این صنعت و تجارت همراه شوید ما گروهی متخصص با تجربه را دور هم جمع کرده ایم و مسرور و خرسند خواهیم شد که شما را در کنار خود داشته باشیم .

 

ادرس : تبریز خیابان ولی عصر پاساژ تجاری اطلس طبقه اول فروشگاه پارلا

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شال و روسری و چاپ پارچه رول و خدمات چاپ طاقه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین