تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2536
بازار نساجی
فروش دستگاه برش و حکاکی روی پارچه

توضیحات آگهی

Mecrotech team
گروه فنی مهندسی میکرو تک
فروش دستگاه های برش و حکاکی لیزر SQLدر ایران

بهترین دستگاه برش لیزر و حکاکی لیزری غیر فلزات با قیمت ارزان موجود در ایران

در هنگام خرید دستگاه لیزر باید به چه نکات و مواردی توجه کنیم؟

پیش زمینه:
تکنولوژی برش لیزری ، امروزه دارای تنوع کاربرد وسیع در صنایع گوناگون می باشد . صنایع گوناگونی شامل صنایع تولید پوشاک ، صنایع خودرو سازی، صنعت چرم و صنایع وابسته ، موسسات تحقیقاتی و نمونه سازی ، مهندسی ، چوپ و دکور سازی ، تابلو سازی ، صنایع سنگ و … از جمله مصرف کنندگان این تکنولوژی هستند.با توجه به نوع صنعت و نیاز مصرف کنندگان ، دستگاه برش یا حکاکی ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه های برش لیزری به دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی تقسیم می گردند. دستگاه های هر گروه نیز با توجه به نوع کاربرد با توان ها و قابلیت های مختلفی تولید می گردند..

به عنوان نمونه نوع دستگاه برش لیزری و قدرت مورد استفاده آن در صنایع چرم و کیف با صنعت چوب و حکاکی متفاوت می باشد.تیوب لیزر این دستگاه ها در توان ها و عمر مفید گوناگونی تولید می گردند . از جمله 40، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۳۰ ، ۲۰۰ وات و .. با عمر مفید 3000 ، 7000 و 10000 ساعت کار می توان نام برد.
در این مقاله به راهنمایی خرید دستگاه برش و حکاکی لیزری غیر فلزات با قیمت تقریبا ارزان موجود در بازار ایران می پردازیم

با بودجه بین خیلی کم دستگاه برش لیزر را بخریم؟

اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که جهت حکاکی غیر فلزات قصد استفاده از آن را دارید توصیه می گردد که از دستگاه های با وات کمتر استفاده شود و اگر به دنبال برشکاری هستید توصیه می گردد از دستگاه های با قدرت وات بیشتر استفاده شود.
کیفیت حکاکی با قدرت تیوب لیزر نسبت عکس دارد . یعنی هر چه قدرت تیوب لیزر افزایش پیدا کند ، از کیفیت و دقت حکاکی کاسته می شود.
اگر کار حکاکی شما بیش از برش کاری شما است ، دستگاه با تیوب حداکثر 80 وات خریداری کنید و اگر کار های برش کاری شما بیشتر از حکاکی است از دستگاه با تیوپ 130 وات به بالا استفاده نمایید. پیشنهاد ما دستگاه با تیوب لیزر – Efr -Reci Yangliاست که تقریبا برای همه کارها مناسب است.
تیوب لیزر نصب شده بر روی دستگاه ها قابل تعویض و ارتقاء می باشد به شرط آنکه پاور تغدیه دستگاه نیز متناسب با تیوپ لیزر انتخاب و تغییر نماید.

امروزه اکثر تولید کنندگان دستگاه لیزر خود را با دو میز مشبک لانه زنبوری و تیغه ای ارائه می نمایند که هر میز برای یک نوع مواد کارایی خاص دارد.رایج ترین اندازه میز کار برای دستگاه های برش لیزر در کارهای تابلو سازی و خدماتی ، میز 90*130 و 130*180 سانتی متر است. میز دوم به تمام ورق نیز مشهور است. خرید کدام دستگاه بستگی به نیاز شما دارد.

اگر نوع و قطر کار شما متفاوت می باشد و می خواهید در بخش وسیعی از خدمات یا صنایع کار کنید و یا اگر قصد کار حکاکی بر روی اجسام مدور را دارید پیشنهاد می گردد دستگاه با میز کار متحرک عمودی خریداری نمایید زیرا می توانید هر کار با هر قطری بر روی آن قرار دهید و همچنین باید دستگاه شما توانایی نصب سیستم روتاری را هم داشته باشد.

از فاکتور های مهم و تعیین کننده در قیمت و کیفیت یک دستگاه برش لیزر علاوه بر تیوب لیزر ، نوع مادربرد و نوع و قابلیت میز کار مورد استفاده در آن و همچنین توان سیستم خنک کننده آن ( چیلر ) می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر با واحد مشاوره تماس بگیرید . دادن اطلاعات مفید و تخصصی از وظایف این واحد می باشد .
دفتر مرکزی اصفهان
آدرس: اصفهان – اتوبان ذوب اهن روبروی زندان –شهرک قدس -کوچه 1- پلاک 10
031-37887757
09134627110

cafelaser@ کانال تلگرام
WWW.SQA-TEAM.COM
مواد قابل حکاکی : پلکسی گلاس ، چوب ، ام دی اف ، انواع سنگ ، سرامیک ، یاقوت ، سنگ عقیق ، کاشی ، کریستال ، شیشه ، لاستیک ، پلاستیک ، پارچه ، چرم و انواع دیگر غیر فلزات موارد کاربرد اصلی : اغلب کاربردها متناسب با ابعاد میز کار دستگاه (مانند حکاکی هدایای تبلیغاتی کوچک و متوسط ، حکاکی لوح تقدیر پلکسی گلاس یا شیشه ، حکاکی قطعات کوچک و متوسط چرم ، خدمات حکاکی و برش انواع قطعات غیرفلزی و …

مزیت های خرید دستگاه حک لیزری از کافه لیزر :
بکار گیری کاشناسان خبره در خصوص نصب و راه اندازی.
آموزش رایگان همرا با توضیحات فنی در خصوص تعمیرات و آشنائی اپراطور دستگاه بر رفع عیب احتمالی بدون نیاز به ارسال تکنسین.
ارسال تکنسین خدمات پس از فروش در سراسر کشور جهت ارائه بهترین خدمات توسط واحد فروش دستگاه حک و برش لیزری.
تامین قطعات و لوازم یدکیتکنولوژی پیشرفته و مدرن با عملکرد ساده.
دارای استاندارد Œ اروپا و ایزو 9001.

قابلیت استفاده دستگاه حک لیزری در کلیه صنایع از قبیل:
پوشاک، چوب، چرم، پلاستیک، طلا، نقره، جواهر، استیل، پلکسی گلاس، دکوراسیون داخلی، بسته بندی، نساجی، قاب سازی، شابلون سازی، مهرسازی، ماکت سازی، مبلمان، خودرو، شیشه، آینه، الکترونیک، چاپ، لوازم التحریر، هدایای تبلیغاتی، لوازم آرایشی، لوازم ساختمانی، حجاری، اسباب بازی و …

برش و حکاکی لیزری پارچه، پوست حیوانات موکت و فرش

با استفاده از برش و حک لیزری پارچه می توان نتایج زیر را بدست آورد :
برش و حک لیزری پارچه نخی ( پنبه ) یا پلی استر و چرم … با کیفیت فوق دقیق
بدون نیاز به هر گونه تیغه و کاتر میتوان طرحهای کامپیوتری را بر روی منسوجات پارچه ای پیاده کرد .
قابلیت راه اندازی با کمترین هزینه جهت کارخانجات تولیدی منسوجات بافته و نبافته
کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان با قدرت لیزر های co2
قابلیت برش و حکاکی بسیار ظریف تصاویر و شفافیت فوق العاده در لبه ها و خطوط به صورتی که لبه پارچه در اثر حرکت اشعه لیزر مستحکم می شود .
برش لیزری پارچه و چرم
• برش لیزری جیر، چرم و پارچه.
• حکاکی لیزری روی انواع جیر و چرم و پارچه.
• با استفاده از دستگاه‌های لیزر می توان طرح های بسیار پیچیده و ظریف را روی چرم حکاکی نمود همچنین کاربرد بسیار زیاد این دستگاه ها حکاکی رویه های کفش چرمی می باشد. در حال حاضر تنها با استفاده از قالب های فلزی می توان روی محصولات مذکور حکاکی نمود که این حکاکی معمولا نام یا لوگوی تولید کننده است. اما با استفاده از لیزر می توان انواع طرح های پیچیده را بر روی چرم حکاکی نمود .
• امکان حکاکی به صورت سوزاندن و لایه برداری بسیار ظریف بر روی مصنوعات چرمی می باشد که تغییر رنگ در آن ها مشهود است.
• حک هدایای تبلیغاتی چرمی و شبه چرمی و گالینگور ، انواع سررسید و فولدرهای چرم و جیر.
• برش انواع پارچه، جیر، کتان، الیاف طبیعی و مصنوعی و چرم طبیعی و مصنوعی با کمک لیزر.
• برش لیزری پارچه جایگزین مناسب و بسیار دقیقتری نسبت به دیگر برش دهنده ها از قبیل قیچی و تیغ میباشد که در کارهای تک دوزی بسیار مقرون به صرفه میباشد.
• برش لیزری چرم وجیر جهت ساخت انواع کیف و کفش کاربرد دارد و سالهاست در کشورهای صنعتی جایگزین برش دستی شده است.
• در تولید مصنوعات چرمی مانند کیف، کفش، دستکش، انواع البسه چرمی و غیره بعضا نیاز به برش‌های زیاد متعدد وجود دارد. در حال حاضر این برش ها غالبا به روش سنتی و از طریق دست یا دستگاه های ساده برش صورت می‌گیرد که امکان برش طرح های بسیار پیچیده و ظریف وجود ندارد، در صورتی که با استفاده از دستگاه‌های لیزر می توان طرح های بسیار پیچیده را نیز برش داد. ضمنا هنگام برش چرم با لیزر می توان چندین لایه چرم را بر روی هم قرار داده و همزمان برش داد.
• کاربردها : تولید انواع برچسب های چرمی، تولید البسه چرمی زنانه و مردانه، تولید انواع دستکش،کلاه،کفش،کیف،کمربند، تولید انواع جاموبایلی، جاکلیدی، تولید انواع جلد سررسید، دفتر تلفن و … .
• برش لیزری چرم جهت ساخت انواع کیف و کفش، کمربند و کلیه اقلام چرمی جهت تولید کنندگان صنعت چرم.
• برش لیزری جیر و پارچه جهت تولید انواع پوشاک.
• حکاکی لیزری شلوارها و کاپشن های جین (لی).

برش لیزری و حکاکی چوب,ام دی اف,تخته سه لایی و مقوا
خدمات برش لیزری و حکاکی چوب، ام دی اف، تخته سه لایی و مقوا جهت تولیدکنندگان صنعتی و صنایع دستی.
• ام دی اف (MDF) بی شک یکی از متنوع ترین محصولات موجود در بازار می باشد free task manager. با این متریال میتوان کالاهای متنوعی از قبیل انواع آرمهای فروشگاهها، دکورها، ساعتهای دیواری، وسایل تزئینی و دکوری، زیورآلات فانتزی، تابلوهای هنری و معرق کاری، اقلام و وسایل کمک آموزشی، هدایای تبلیغاتی و … را ساخت.
• برش لیزری چوب، ام دی اف و تخته و مقوا بسیار سریع، ایمن و دقیق میباشد، بگونه ای که تیزترین زاویه ها را نیز به دقت برش میدهد.
• سری کاری برش ام دی اف بدون حتی چند دهم میلیمتر اختلاف انجام پذیر است. جزییاتی که در برش لیزر ام دی اف حاصل میگردد بسیار دقیقتر از باقی روشها از قبیل اره مویی و CNC می باشد.
• حکاکی لیزری بر روی چوب و ام دی اف با سرعت و دقت بسیار بالا جهت درج لوگو، نام، مارک، متن، تصویر و هر آنچه ایده شماست.
• حکاکی لیزری بر روی سطوح مدور چوبی از قبیل مداد، انواع لوازم کروی، دسته عصا و … با کمک گرداننده اتوماتیک.

مقوا
برش لیزری پارچه و چرم »
برش لیزری پلکسی گلاس و مولتی استایل
• برش و حکاکی ورقهای نقره ای و طلایی مولتی استایل جهت ساخت پلاک راهنمای دستگاه ، پلاک راهنمای ساختمان و یا لوح یادبود کارایی دارد.
• برش ورقهای پلکسی تا عمق ۱۵ میلیمتر جهت ساخت انواع لوح های یادبود، تندیس، پلاک های راهنما، قطعات دکوری، قطعات صنعتی و … کاربرد دارد.
• از نمونه کاربردهای برش پلکسی میتوان از ساخت انواع ساعتهای دیواری و رومیزی، گردنبند، گوشواره، لوازم کمک آموزشی، ساخت پلاک های راهنما، تندیس و لوح تقدیر، چرخ دنده جهت ساخت روبات، ساخت ماکت، اسباب بازی، لوازم دکوری و تزیینی اشاره کرد.
• حکاکی روی پلکسی گلاس و آکرلیک جهت ساخت انواع تندیس، لوح های یادبود کریستالی، تقدیر نامه آکرلیک شفاف و رنگی.
• حکاکی لیزری پلکسی جهت ساخت تابلوهای راهنما و تابلوهای نوری.
• به علت بالا بودن هزینه مواد اولیه، دقت و حوصله بالا در ارائه خدمات برش و حکاکی لیزر پلکسی و مولتی باعث بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه ها خواهد بود.

09134627110

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دستگاه برش و حکاکی روی پارچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین