تماس بگیرید
بازار نساجی
بازار نساجی
فروش دستگاه حکاکی و برش لیزر چرم و پارچه اصفهان

توضیحات آگهی

برش و حکاکی چرم و پارچه با لیزر
(متناسب با مدل لباس یا طرح برش)

در تولید مصنوعات پارچه ای و چرمی مانند کیف ، کفش ، دستکش ، انواع البسه چرمی ، روکش مبلمان و غیره بعضا نیاز به برش‌های زیاد و متعدد وجود دارد در حال حاضر برش چرم غالبا به روش سنتی و از طریق دست یا دستگاه های ساده برش صورت می‌گیرد. اما در روش های سنتی امکان برش طرح های بسیار پیچیده و ظریف وجود ندارد ، در صورتی که با استفاده از دستگاه‌های لیزر می توان طرح های بسیار پیچیده را نیز برش داد. ضمنا هنگام برش چرم با لیزر بعضا می توان چندین لایه چرم را بر روی هم قرار داده و همزمان برش داد. برای این کار کافی است طرح کامپیوتری برش تهیه شده و برای دستگاه ارسال شود.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی برش لیزری ، در صنعت پارچه میباشد. در صنعت پارچه هم شبیه چرم ، برای تولید البسه ، ابتدا باید پارچه ها را برش داد ، که مزیت لیزر این است که میتواند چند لایه پارچه را روی هم برش دهد بسیار صاف و بدون زدگی و بدون احتیاج به قالب.

برای حکاکی و برش پارچه به منظور تهیه روکش مبلمان ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تولید بلوز ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تولید شلوار ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تولید پیراهن ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تکه دوزی ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تولید پرده ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تولید انواع البسه و برای حکاکی و برش پارچه به منظور تهیه رو بالشی ، برای حکاکی و برش پارچه به منظور تهیه رومیزی ، برش طرح برروی رومیزی شبیه همان هویه کاری میباشد که یک کار دستی و زمانبر است و… از دستگاه های حکاکی برش لیزری استفاده میشود.

همچنین حکاکی روی چرم و پارچه در حال حاضر تنها با استفاده از قالب های فلزی روی محصولات مذکور صورت می گیرد که این حکاکی معمولا نام یا لوگوی تولید کننده است. اما با استفاده از لیزر می توان انواع طرح های پیچیده را بر روی چرم حکاکی نمود.

مانند تمامی روش های جدید ، با توجه به دقت زیاد ، سرعت بالا و سادگی کارکرد و تمام اتومات بودن تکنولوژی برش و حکاکی با لیزر روز به روز با درخواست بیشتری برای استفاده در صنعت پارچه و چرم روبه رو می شود. این تکنولوژی پیشرفته کارخانجات را در زمینه مد در رتبه های بالا نگه می دارد.

کاربردهای عملی دستگاه های لیزر در برش و حکاکی پارچه و چرم به شرح زیر هستند:

-تولید انواع مارک های چرمی

– تولید انواع برچسب های پارچه ای و چرمی

– تولید اسباب بازی های پارچه ای و چرمی

– برش و حکاکی چرم برای تولید کفش و کمربند

– برش و حکاکی چرم برای تولید روبالشی و رومیزی و …

با دستگاه های لیزری برش چرم ، علاوه بر برش ، می توان عملیات حکاکی را نیز بر روی چرم انجام داد. این قابلیت ، باعث می شود بتوان مارک تجاری را نیز با ظرافت بسیار بالا روی چرم حکاکی نمود

برش پارچه وچرم با استفاده از لیزر واجد مزایای زیر است:

– قیمت پایین تر.
کنترل توسط کامپیوتر ، دخالت انسانی کمتر

– کاهش هزینه کارگر.
هیچ ماده اضافی دیگری مورد نیاز نمی باشد.قیمت تمام شده محصول همچنین کاهش می یابد.

– افزایش کیفیت.
به علت دخالت انسانی کمتر ، اشتباهات انسانی کمتر می شود و کیفیت خروجی افزایش پیدا می کند.همچنین کیفیت برش با ضریت افزایش پیدا می کند.

– به علت شتاب برش دهنده لیزر ، طرح ها و نقش های محصول به نظر مشتری و یا نیاز می توانند تغییر کنند.

– امکان برش طرح های بسیار پیچیده

– سرعت و سادگی تبدیل طرح اولیه برش به محصول نهایی

– سرعت بالای برش به خاطر امکان برش همزمان چندین لایه پارچه یا چرم

– عدم نیاز به الگو برای برش

– لبه های برش خورده صاف و بدون زدگی

– امکان برش با ظرافت و دقت بالا

– عدم نیاز به دخالت دست

شرکت اسپینر با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان ، انواع دستگاه های برش ، حکاکی و چاپ لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:

حمل دستگاه رایگان می باشد.

نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.

اموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، اموزش به مشتریان ارائه می شود. این اموزش در محل مشتری ارائه می شود.

گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.

09132690964

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دستگاه حکاکی و برش لیزر چرم و پارچه اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین