تماس بگیرید
بازار نساجی
بازار نساجی
لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی

توضیحات آگهی

* شرکت ایمن تجارت سالیان تولید کننده ی کلیه البسه کاری ، اداری و صنعتی *

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی مخصوص هوای پاییزی و حتی هوای زمستانی است، این لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی کاملا ضد آب بوده و مانع نفوذ آب و حتی باد به داخل لباس شده و از بدن فرد در برابر خیس شدن و سرما جلوگیری می کند.

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی، از پارچه شمعی بوده که بسیار سبک است و کاملا ضد آب می باشد. همچین در قسمت داخلی لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی یک لایه آستر نمد قرار داده شده است که بدن را گرم نگه داشته و به همین جهت شما میتوانید در هوای سرد زمستانی ازاین لباس استفاده کنید.

خود لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی به تنهایی در روزهای سرد زمستانی می تواند عایق خوبی در برابر سرما باشد، به این دلیل که آستر نمدی به کار رفته در داخل لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی از خروج گرمای بدن جلوگیری کرده و همچین مانع ورود سرما به لباس کار می شود و از همچنین پارچه شمعی که در این لباس به کار رفته مانع نفوذ آب و باد به داخل لباس کار میشود.

تلفن: 09352123644
Email: 
منطقه: خوزستان
آدرس: خوزستان، اهواز، برج IT،طبقه 6، واحد 7

http://www.imentejarat.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین