تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1197
بازار نساجی
پتو گل برجسته شکوفه

توضیحات آگهی

بسیار نرم و با کیفیت عالی و بهترین گزینه است برای دادن هدیه و یا جهیزیه

قابل شستشو و ضد حساسیت با الیاف پلی استر
ارایه با کیفیت ترین و پایین ترین قیمت ممکن پتو در کشور و تامین نیازهای مقطعی و آنی با تعداد بالا از افتخارات پتوی شکوفه است.
پتوی شکوفه،مشهورترین ،پر تیراژترین و صاحب نام ترین تولید کننده و عرضه کننده پتو سربازی،نظامی،امدادی و بیمارستانی به رنگهای طوسی ،شتری ( گردویی ) ، سبز انتظامی و …… ،همچنین سایر انواع پتو شامل نمدی (طرح دار و ساده ) ، مینک (طرح دار و ساده) ، سیلک یا راشل ( نسل قدیم راشل و نسل جدید موسوم به پتو ژله ای ) و تشک مسافرتی ، بالش ،حصیر پلاستیکی یا زیر انداز ،چفیه سربازی و چادرهای امدادی ،نخ پتو ، نخ فیلتر مورد نیاز سازمان ها ، ارگان ها ،کسبه و مشاغل مرتبط با صنعت نساجی میباشد .مجموعه شکوفه در هر یک از جنبه های کسب و کار و براساس خط مشی تعریف شده در نظام تضمین کیفبت ،نهایت تلاش خود را مصروف ارایه برترین خدمات و کسب رضایتمندی کامل مشتریان خود مینماید .
هدف گذا ری و برنامه ریزی بلند مدت ما بر اساس کسب عنوان و برتری برند شکوفه در تولید پتو (بالاخص پتو سربازی ، نظامی و امدادی و انواع پتو نمدی) تا سال 1398 و جذب حداکثری بازار این محصولات در داخل کشور و حوزه کشورهای آسیایی همجوار و همسایه استوار است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پتو گل برجسته شکوفه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها:
×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین