تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3546
بازار نساجی
گلیم فرش سلیمان صباحی

توضیحات آگهی

گلیم سلیمان صباحی ارائه دهنده جدیدترین محصولات سنتی فرش گلیم به صورت ماشینی میباشد.
فروشگاه اینترنتی گلیم سلیمان صباحی برای ارائه محصولات خود در زمینه تولید و فروش، و اخذ سفارش ، در حوزه انواع فرش گلیم در نوع گلیم ماشینی ،شروع به کار در شبکه ی اینترنت و فروشگاه اینترنتی خود کرده است .
شرکت گلیم سلیمان صباحی به دلیل استقبال کاربران از محصولات سنتی ایران، در قالب فرش گلیم های سنتی مفتخر به عرضه مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات گلیم ماشینی با قیمت مناسب برای عرضه به تمام اقشار جامعه میباشد .
ضمن استقبال فراوان مشتریان ،و ایجاد امکان خریدی سهل تر، گلیم سلیمان صباحی با ایجاد امکان خرید مجازی ،به جلب رضایت بیشتر مشتریان خود پرداخته است .
یکی از دیگر اهداف و اصلی ترین انها ،که باعث شد گلیم سلیمان صباحی اقدام به فروش آنلاین نماید و جدید ترین انواع گلیم ماشینی را به صورت اینترنتی در معرض نمایش بگذارد ،این بود که :
گلیم ماشینی مورد سفارش مشتری، بدون هیچ گونه واسطه ای با قیمتی مناسب تر ،از طریق گلیم سلیمان صباحی در اختیار کاربران قرار گرفته و هزینه های فروش با واسطه برای مشتریان گرامی به صفر برسد .
محصولات گلیم ماشینی، تولیدی گلیم سلیمان صباحی در طرح های مختلف : فانتزی ،عشایری، سنتی ،کودکانه ، با قیمت بسیار پایین تر از نوع دستباف ان ،از طریق این درگاه به فروش میرسد .
اطلاعات تماس
مدیریت: مهدی مسجدی آرانی
09132634245
آدرس کارخانه :کاشان اران و بیدگل شهرک صنعتی سلیمان صباحی بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
http://soleymansobahi.com/

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلیم فرش سلیمان صباحی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین