بازار نساجی
بازار نساجی

کاربرد شال و روسری در دنیای مد

شال و روسری ؛ شاید شما از دوست داران روزهای بارانی و سرد نباشید اما مسلماً از طرفداران پروپا قرص گرایش های مد پائیزه هستید.اینک زمان آن رسیده که از سال و روسری های خود استفاده کنید.

پاییز در دنیای مد فصل جذابی است چرا که ، می توانید لایه های مختلف لباس ها را از روی هم بپوشید. از انواع زیور آلات نیز استفاده کنید و با توجه به اینکه هوا هنوز به سردی زمستان نیست. با باز گذاشتن تکمه های بالاپوش خود ، قادر به نمایش لایه های زیرین لباس خود نیز خواهید بود.

در این میان با توجه به تنوع رنگ، مدل، طرح ، جنس و سایز شال و روسری ها ، میتوان با انواع و اقسام گره ها و سبک ها، استایل پاییزه خود را با استفاده از آنها شیک تر و زیباتر کرد.

استایل های متفاوت با شال و روسری

  • روسری های کوچک ابریشمی در رنگ های شاد و سرزنده ، هر لباس ساده ای را می توانند به یک استایل خاص و شیک مبدل کنند.
  • شال و روسری های بسیار بزرگ و ضخیم ( ساده یا طرح دار) نیز قادر هستند به هر لباس معمولی ، جان تازه ای ببخشند و بسیار مناسب واپسین روزهای پاییز هستند که نسبت به آغاز فصل سردتر می باشند
  • چنانچه از طرفداران اعتدال و میانه روی باشید، روسریهای ساده به رنگ شتری یا خاکستری و یا به طور کلی رنگ های پاستلی ( ملایم و مات) انتخاب های بجایی خواهند بود.
  • گره زدن یک روسری با طرح یا رنگی خاص، به دور گردن، در عرض چند ثانیه می تواند استایل پاییزی شما را مد روز تر و برازنده تر نماید.

امید که این مقاله و تصاویر مربوطه ، الهام بخش شما درانتخاب و نحوه استفاده از روسری در فصل پاییز باشد.

 

از دیگر کاربرد های شال و روسری :

1. بعنوان دستبند و یا گردنبند :

اگر شالتان کوچک و نازک باشد با این روش می توانید روسری را دور ساعت مچی و یا گردن خود بپیچید و ظاهرتان را با آن شیک تر کنید.

 

2. به عنوان کمربند :

در بعضی لباس های زنانه با پیچاندن یک شال ابریشمی به دور کمرتان می توانید کمی متفاوت تر به چشم بیایید.

3. دور سر :

اگر وقت نکرده اید که به موهایتان برسید. می توانید با پیچاندن یک روسری دور سرتان ظاهر آن را بهتر کنید.

 

4. آویزان کردن از کیف :

این کار در هنگان مسافرت بسیار مناسب است. اینطوری هم کیفتان شیک تر است و هم در مواقع ضروری مثلا سرمای هواپیما شالتان دم دست است.

 

5. روش های دیگر استفاده شال و روسری :

می توانید با روش های مختلف و بی اندازه ای شالتان را دور سر و یا گردنتان ببندید و به این وسیله ظاهرتان را آراسته کنید.

چگونه شال و روسری انتخاب کنیم؟

در جوامع ایرانی، شال و روسری جایگاه خاصی را در مد به خود اختصاص داده است. این پارچه که به عنوان پوشش سر مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند با انتخاب صحیح و در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب، یک لباس خیلی ساده را در مجموع بسیار شیک جلوه دهد. زیبایی شال به لباس شما نما می‌دهد. پس انتخاب مناسب و خوب یک شال و روسری از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. علیپور
    علیپور ۲ دی ۱۳۹۸ پاسخ

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین