بازار نساجی
بازار نساجی

چه رنگ های مناسب فصل بهار می باشد

رنگ لباس مناسب بهار ؛ درواقع اینکه هر فصل از سال پوشش مخصوص به خود را دارد. یک امر بدیهی است. ولی این مبحث که در هر فصلی از چه رنگ لباس باید استفاده کنیم بهتر است. شاید برای خیلی از عزیزانی که علاقه مند به مد هستن جذاب باشه.در این مقاله باهم به این میپردازیم که کدام رنگ مناسب فصل بهار است. و بهتر است در این فصل از چه رنگ لباسهایی در پوشش خود استفاده کنید.

تمام آبی ها 

تمام طیف رنگ آبی ، از آبی تیره ( رنگ تیره دریا ) و آبی کبالت ، تا آبی بسیار کمرنگ لاجوردی و آبی آسمانی دردسته رنگ های مناسب بهار و همسو با جریان مد بهار قرار دارند. فرقی ندارد اگر سر تا پا آبی بپوشید یا فقط تکه ای از لباس ، کیف و کفش شما به این رنگ باشد. آبی فیروزه ای انتخاب کنید یا آبی – طوسی، همه اینها گزینه رنگ های مناسب برای بهار خواهند بود.

 

طیف رنگ سبز 

در این طیف ، خاکی مهمترین رنگ مناسب بهار است و پس از آن ، سبز های پررنگ و درخشان ( مانند دهه 80) برای بهار و تابستان عالی هستند. اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشند. اگرشما چزو دسته ای هستید که این سبزها ی خاص و هیجان انگیز را نمی پسندید میتوانید با انتخاب رنگ خاکی و سبز های مات و پاستلی ، خود را با جریان مد بهار همراه سازید.

 

رنگ بنفش مناسب بهار

همانطور که قبلاً اشاره شد ، حال و هوای مد دهه 80 پوشاک زنانه دوباره برگشته است . در آن زمان هر زنی قطعاً چند دست لباس در طیف رنگی بنفش ( از صورتی تا بنفش تیره ) داشت که با رژ لبی بنفش یا صورتی کمرنگ ویا گوشواره های آویزصورتی ، در مناسبت های مختلف به تن میکرد. البته باید متذکر شد تمام طیف های این رنگ بویژه سایه های پررنگ و درخشان ، ممکن است مناسب همه نباشد اما بنفش های مات و رژ لب های قرمز بنفش با هر سلیقه ای سازگار است.

 

بهترین رنگ مناسب بهار ؛ نارنجی

این رنگ ، تقریباً با هر رنگ پوستی همخوانی دارد و رنگی زنده و بسیار نشاط آور میباشد. این رنگ مناسب انواع واقسام پوشاک ( ورزشی ، معمولی ، مناسبت های خاص، …) بوده و میتوان گفت در رقابت با سایررنگ ها شانس بیشتری برای بهار دارد.

 

جذابترین رنگ ؛ قرمز

قرمز زیباترین و قدرتمند ترین رنگ جهان است. این رنگ سرشار از اعتماد به نفس و جذابیت است و با هر استایل و هر رنگ پوستی مطابقت دارد فرقی نمیکند تنها یک تکه از لباستان به این رنگ باشد یا سر تا پا قرمز بپوشید ، اگر با آرایش وزیورآلات مناسب همراه شود بسیارآراسته و دلفریب می شود.

 

سفید اصلی ترین رنگ مناسب بهار

رنگ سفید یکی از مناسب ترین رنگ ها برای بهار و روزهای آفتابی است و به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ست کرد. پوشاک سفید رنگ ، ظاهری با طراوت، آراسته، مجلل، فاخر و ورزشی به صاحب آن میدهد. تنها نقطه ضعف این رنگ ، زود کثیف شدن آن است که مراقبت و احتیاط بیشتری را می طلبد.

 

رنگ نقره‌ای براق (یا نقره‌ای متالیک) یکی از رنگ‌هایی است که به پیشبینی موسسه پنتون، در بهار امسال محبوب خواهد شد. این رنگ بسیار جذاب و خیره‌کننده بوده و توصیه می‌کنیم حداقل برای مهمانی‌هایتان لباسی به این رنگ خریداری کنید.
نقره‌ای براق در لباس‌های یک‌سره، کیف و دامن‌های کوتاه بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.

سفید رنگ ترند همیشگی

اگر اهل مد باشید و همواره اخبار این صنعت را دنبال کنید، می‌دانید که سفید پایه ثابت پالت رنگ مناسب بهار است. اما بهار امسال کمی با سال‌های دیگر فرق دارد؛ چرا که سر تا پا سفید پوشیدن مد شده است، نه سفید بودن یک یا دو آیتم در پوشش.
با این حال، این ترند چیزی است که از فشن شوها سرچشمه گرفته و شما می‌توانید از آن پیروی نکنید. می‌توانید به جای آن تنها از یک پیراهن، کیف یا شلوار سفید در استایل خود استفاده کنید و تأثیر آن را ببینید. رنگ سفید علاوه بر اینکه شما را آرام، پاک، صادق و مهربان نشان می‌دهد، به استایل‌تان نیز جلوه بی‌نظیری می‌بخشد.

محبوبترین رنگ بین خانم ها ؛ صورتی

یکی از محبوب‌‌ترین رنگ های مناسب بهار که امسال زیاد می‌بینیم، طیف‌های مختلف رنگ صورتی است. با این حال، امسال طیف‌های روشن‌تر صورتی بیشتر از سایر طیف‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. لباس‌های یک‌سره و مانتوهای صورتی معرکه به نظر می‌رسند.
در صورتی که بتوانید لباس‌های خود را به خوبی ست کنید و استایل‌تان را به تعادل برسانید، شلوارهای صورتی نیز گزینه خوبی خواهند بود. یکی از رنگ‌هایی که به خوبی با شلوار صورتی ست می‌شود رنگ سفید است که همانطور که دیدیم، آن هم یکی از ترندهای امسال است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین