بازار نساجی
بازار نساجی

ترفند های مد و استایل برای زنان

هر خانم دارای چند ترفند کوچک در مورد مد و استایل است. در این مطلب برای شما چند ترفند کوچک و کاربردی در مورد مد و استایل را جمع آوری کرده ایم:

اولین ترفند مد و استایل برای لاغر دیده شدن

همه می دانیم که بالا به پایین یکدست لباس سیاه پوشیدن باعث لاغرتر نشان دادن ما می شود. حالا اگر ما بگوییم که تمام رنگ های تیره نیز اثر مشابه دارند؟ وقتی شما یک رنگ تیره را از بالا به پایین یکدست می پوشید. باعث لاغر و ظریف تر نشان دادن شما می شود.

ترفندی برای دیده نشدن لباس زیرین

زمانی که شما بر روی شومیز خود یک پلیور می پوشید. تصویر به وجود آمده بسیار ناامید کننده است. مخصوصا زمانی که شومیز شما طرح دار باشد و این طرح ها از پلیور شما نیز قابل مشاهده باشند. واقعا این منظره شما را از مد و استایل بسیار دور  می کند. برای جلوگیری از این موضوع بر روی شومیز خود یک تاپ ساده بپوشید و سپس بر روی آن پلیور.

استفاده از کمربند پهن به جای گن لاغری

به جای استفاده از گن های لاغری می توانید از یک کمربند پهن استفاده کنید. زیرا این کمربند ها ناحیه کمر شما را به اندازه گن جمع می کنند. و باعث لاغرتر دیده شدن شما می شوند. اما دقت کنید که این کمربند دقیقا بر روی کمر شما بسته شود چون اگر مقداری پایین تر باشد باعث چاق تر دیده شدن شما می شود.

ترفند مناسب برای بلند دیده شدن

استفاده از شلوارهای فاق بلند باعث بلند تر نشان داده شدن شما می شود. اما اگر می خواهید هم لاغرتر و هم بلند تر دیده شوید بهتر است از شلوارهای فاق بلند دم پا گشاد استفاده کنید.

ترفند استایل برای کوچک ظریف نشان دادن پاها

استفاده از کفش های جلو گرد باعث کوچک نشان دادن پاهای شما می شود.مخصوصا استفاده از بوت های جلو گرد هم باعث کوچک نشان دادن و ظریف بودن پاهای شما می شود.

انتخاب کیف مناسب

زمانی که به خرید کیف می روید به ارتباط کیف با قد خود دقت کنید.اگر شما دارای قد بلند نیستید نباید از کیف های بزرگ استفاده کنید.و اگر قد شما بلند است نیز نباید از کیف های خیلی کوچک استفاده کنید.

 

 

لباس پوشیدن متناسب با اندام :

یکی از مهم ترین رموز شیک پوشی خانم ها این است که آنها متناسب با اندام خود لباس می پوشند. برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی دیگر برای اندام های سیبی شکل مناسبند. لباس انتخابی خانم های کوتاه قد باید آنها را بلند تر و کشیده تر نشان دهد و خانم های چاق و تو پر نباید طوری لباس بپوشند که اندامشان از آنچه که هست، چاق تر دیده شود.

حفظ تناسب اندام با ترفند مد و استایل

خانم های شیک پوش تناسب اندام خود را حفظ می کنند و به آن اهمیت می دهند زیرا می دانند اگر اندام متناسبی نداشته باشند حتی اگر لباس های برند و شیک نیز بپوشند چندان تاثیری در زیبایی آنها نخواهد داشت.

رعایت ساده پوشی

یکی از مهم ترین رموز خانم های شیک پوش در لباس پوشیدن انتخاب لباس های ساده است. این خانم ها سعی می کنند مانند سلبریتی ها لباس های ساده انتخاب کنند و در عین حال شیک به نظر برسند.

توجه نکردن به مد و استایل از هر رنگ و شکلی :

خانم های شیک پوش بنده مد نیستند و هر لباس عجیبی را که مد می شود را نمی پوشند چون در این صورت، مسخره، وسواسی یا سطحی به نظر خواهید رسید. حتی اگر خریدن لباس هایی مطابق مد برای تان جذاب است. از خرید لباسی که مناسب اندام تان نیست یا رنگی که به شما نمی آیند صرف نظر کنید.

توجه خانم های شیک پوش به رنگ لباس :

اگر می خواهید خانم شیک پوشی باشید به رنگ لباس توجه نمایید و لباس هایی را بخرید که به رنگ پوست شما بیاید و طبق آن رنگ لباس هایتان را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین