بازار نساجی
بازار نساجی

چهار استایل پیشنهادی برای ست کردن لباس های گلدار

لباس گلدار یکی از لباسهایی ست که هرچند سال یکبار مورد توجه طراحان لباس قرار میگیرد. درواقع میتوان گفت که حداقل یک دست از این مدل لباسها در کمد لباسی همه ی خانم ها با هر سلیقه ای میتوان یافت. در این مطلب 4 استایل پیشنهادی با لباس گلدار را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید.

پیراهن گلدار :

لباس گلدار که در این فصل بسیار ترند می باشند کمد لباس های ما را پر کرده اند.شما اگر طرفدار سادگی و ترند بودن هستید پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک پیراهن گلدار همراه با یک صندل به رنگ موجود در طرح پیراهنتان است.

شلوار با طرح گلدار همراه با شومیز :

شما می توانید از شلوارهای با طرح گلدار همراه با شومیز های ساده اما هم رنگ استفاده کنید که در عین راحت بودن ترند و شیک باشید.

دامن با طرح گلدار همراه با تی شرت :

اگر شما قصد دارید در آخر هفته به یک مهمانی زنانه و دوستانه بروید و در عین حال شیک و به روز باشید می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

کت با طرح گلدار همراه با شلوار جین :

تی شرت های ساده ،شلوارهای جین ،شومیز های راه راه به تعادل استایل شما زمانی که از لباس هایی با طرح گلدار استفاده می کنید کمک می کند.این نکته بسیار مهم می باشد زیرا مرز بسیار باریکی بین شیک وترند بودن وجود دارد.

رنگ پارچه گلدار

توصیه ما این است که از رنگ‌های شاد استفاده کنید. اصل ست کردن لباس گلدار به رنگ شاد و زنده‌بودنش است. بازهم اگر از رنگ‌های شاد زیاد استقبال نمی‌کنید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. افرادی که رنگ پوست روشن‌تری دارند بهتر است که از شال‌ها و لباس‌های گلدار استفاده کنند تا افرادی که سبزه‌تر هستند و پوستی تیره دارند.

صورت سبزه‌ها در صورت استفاده از لباس‌های طرح دار کمی شلوغ‌تر به نظر خواهد رسید. پیشنهاد ما این است که این افراد از دامن‌های گلدار در صورت تمایل استفاده کنند.

سایز گل‌های لباس

معمولاً در لباس‌های گلداری که از گل‌های بزرگ در آن استفاده‌شده است تضاد رنگی بیشتری به چشم می‌خورد تا لباسی که از گل‌های کوچک در آن به‌کاررفته است. حتی اگر تضاد رنگی در هر دو لباس به یک اندازه باشد. انتخاب با خود شما است اگر دوست دارید بیشتر به چشم بیایید بهتر است لباس‌های گلدار که گل‌های بزرگ‌تری دارند را بپوشید. اگر هم می‌خواهید سنگین‌تر باشید و زیاد توی چشم نباشید از لباس‌های طرح دار با طرح گل‌های ریز استفاده کنید.

تضاد رنگی لباس گلدار

فرض کنید دو لباس با طرح‌های گلدار یکسان دارید. مطمئناً وقتی به آن دو نگاه می‌کنید لباسی که تضاد رنگی بیشتری دارد گل‌های آن واضح‌تر دیده می‌شود. به همین صورت تأثیری که این دو لباس روی ظاهر شما می‌گذارند متفاوت خواهد بود. معمولاً لباسی که تضاد رنگی کمتری دارد شما را لاغرتر نشان خواهد داد.

همان کاری که لباس‌های ساده و یک رنگ انجام می‌دهند. لباسی که تضاد رنگی بیشتری دارد و گل‌های آن واضح‌تر دیده می‌شوند شما را درشت‌تر نشان خواهد داد. بازهم در ست کردن لباس گلدار انتخاب با خود شما است. اگر دوست دارید لاغرتر ازآنچه هستید نشان داده شوید از تضاد رنگی کمتری در لباستان استفاده کنید و بالعکس.

تراکم طرح های لباس گلدار

حتی تراکم طرح های لباس نیز تاثیرات متفاوتی را روی ظاهر شـما
ایجاد میکنند. بعنوان مثال گل های پراکنده، چشم ها را آرام می کند
و تمرکز رابه سمت چیزهای دیگری مانند سایز لباس یا همان اندام
شـما، میبرد. در واقع هر چـه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، بـه
این دلیل کـه چشم ها وقت استراحت ندارند و مدام از روی طرحی بـه
روی طرح دیگر می‌چرخند، شـما لاغرتر بنظر می‌آیید.

بهترین آرایش برای لباس گلدار :

میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای توصیه می‌کنند برای لباس‌های گلدار، سایه‌های خنثی را در آرایش خود بکار گیرید و یا تم رنگی غالب در لباس خود را به رنگ رژ لب خود اختصاص دهید. اگرچه هماهنگی تم رنگی سایه چشم و رنگ رژ لب نیز می‌تواند ایده خوبی به نظر آید، اما بهتر است تنها یکی از بخش‌ها در آرایش، یعنی چشم یا لب شارپ و مورد توجه قرار گیرد. برای مثال اگر از سایه چشم براق استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست از رژ لب براق به طور همزمان استفاده کنید. اما اگر لباس شما دارای تم رنگی ملیح و ساده است، بهتر است از میکاپ اسموکی و رژ براق استفاده کنید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین