بازار نساجی
بازار نساجی

استایل مدرن برای دختران مد پسند

همیشه در یک مجلس مهمانی دختری را می‌بینیم. که به نظرمان بسیار استایل مدرن دارد که جذاب به نظر می‌رسد. احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که چه دلیلی وجود دارد در بین این همه دختر ؛ او باکلاس به نظر می‌رسد؟ در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل به جزییات داشتن استایل مدرن بپردازیم. با ما باشید با مقاله‌ی چگونه دختری باکلاس باشیم؟!

رنگ های خنثی این ترکیب استایلی سوفیستیک ارائه کرده است. تمام اجزا متناسب با استایل مدرن انتخاب شده اند.

کیف پاکتی و بوت مدل آنکل ورنی با ظاهری پلاستیکی از برند های سال است. چون رنگهای لباس خنثی انتخاب شده است در براق بودن کفش و کیف باهم ممانعتی وجود ندارد. در غیر این صورت فقط یکی از این دو مورد میتوانست برای داشتن استایل مدرن براق باشد.

سوییتر گشاد با دامن فون نیز ترکیب مد روز میباشد. برای بوجود اوردن استایل مدرن و به روز قسمت جلوی سوییتر را در داخل دامن قرار دهید.

با این استایل به هیچ وجه از زیور آلات طلایی استفاده نکنید.

عینک مدل گربه ای طرح میومیو نیز فوت کوزه گری استایل مدرن است. فریم سیاه و شیشه نمای عینک با متریال براق کیف و کفش هارمونی دارد. جزییات این ترکیب با هماهنگی زیبایی در ارتباط هستند.

استایل مینیمال دخترانه

مشخص‌ترین مولفه‌های یک استایل مینیمال، استفاده از لباس‌های ساده، راحت و اکسسوری‌های کوچک و ظریف است. در این استایل بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. از این استایل هم در موقعیت‌های رسمی و هم در موقعیت‌های غیر‌رسمی می‌توان استفاده کرد.

استایل ترندی دخترانه

احتمالا دخترانی طرفدار استایل ترندی، روحیاتی جسورانه و تنوع‌ طلب دارند. آن‌ها همیشه در جریان جدیدترین مدها و ترندهای روز هستند. سعی می‌کنند هماهنگ با آن‌ها پیش بروند. در هر فصلی از سال، شاهد تغییراتی اساسی در کمد لباس‌ها و زیورآلات آن‌ها هستیم. کاری که آن‌ها بی‌نهایت از آن لذت می‌برند. سبک واحدی در این مورد وجود ندارد؛ بسته به مد روز ممکن است؛ آن‌ها را در لباس‌هایی با رنگ جیغ و زیورآلات شلوغ یا رنگ‌های ملایم‌تر ببینید.

استایل قدیمی Vintage

یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها در میان دختران، استایل وینتیج یا قدیمی است. این استایل شامل آیتم‌های مرسوم در مد سال های گذشته می‌شود. یک استایل فوق العاده و شگفت انگیز و الهام گرفته شده از دهه 50 میلادی است. همه چیز در این استایل در رنگ‌های روشن و پاستلی خلاصه می‌شود. طرح پارچه‌های لباس‌های این سبک، بیشتر خال خالی و گل گلی است و دامن، آیتم مهمی به شمار می‌رود. مدل موی دختران با استایل دهه پنجاه، یک فر ملایم دارد. یا خیلی ساده به صورت دم اسبی پشت سرشان جمع شده‌است.

استایل مدرن هنری Artisty

دخترانی که از سبک‌های هنری لذت می‌برند. بیشتر تمایل دارند به دور از ترندهای سنتی دنیای مد و استانداردهای آن باشند. و دوست دارند ذوق و روحیه‌ی خود را با مجموعه‌ای از لباس‌های هنری معرفی کنند. آن‌ها اغلب خالق سبک‌های منحصر به فرد خود هستند و لبوز، تی‌شرت، کلاه و کت خود را خودشان طراحی می‌کنند. بنابراین، استایل مدرن با سبک هنری، در میان پیروان این سبک، در هر کسی متفاوت دیده خواهد شد. چرا که هر کس، بر اساس ایده، دوق و قریحه‌ی هنری خود، سبکی جالب و غیر متعارف خلق می‌کند.

استایل مدرن ورزشی Sporty

سبک ورزشی دیگر نیازی به توضیح و شرح ندارد. دختران ورزشکار، اغلب با کفش‌ها و لباس‌های ورزشی آدیداس و نایک، آماده دوین و جنب و جوش هستند. لگ‌های ورزشی، کوله یا ساک ورزشی، کفش‌های کتانی و غیره از ملزومات قفسه لباس‌های یک دختر ورزشکار است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین