تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 12500
بازار نساجی

توضیحات آگهی

فروشگاه کتیبه
. دارای کارگاه چاپ و تولید ساک دستی پارچه ای سوزنی . در ساک دستی پارچه ای از گرماژ 60 گرم و 90 گرم استفاده می شود . ساک دستی سوزنی را می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی متحرک نام برد که چاپ آن به وسیله چاپ سیلک اسکرین انجام می شود.
قیمت ساک دستی پارچه ای نسبت به سایز و ضخامت ساک دستی متغیر می باشد . ساک دستی های پارچه ای توانایی حمل کالاهایی تا وزن حدودا 15 کیلو گرم را دارند و برای حمل کالا و محصولاتی که بصورت جعبه هستند و یا چند بعد دارند از ساک دستی بصورت کاست دار استفاده می کنند.
مصرف ساک دستی های پارچه ای برای مخاطبین و مشتریان از سویی شاید تبلیغ برند شما باشه ، ولی مشتری از خرید خود خوشحال است با اینکه می داند با حمل ساک دستی برند شما در واقع تبلیغ شما را می کند ، ولی حاضر است نه تنها محصول خریداری شده را بلکه جنس های دیگررا هم که از برند شما تهیه نکرده است را، برای حمل از ساک دستی تبلیغاتی شما یا شاپینگ بگ برند شما استفاده کند .
ساک دستی های پارچه ای با توجه به کیفیت ماندگاری بالایی که دارند جایگزین مناسب برای ساک های دستی کاغذی هستند. به همین دلیل امروزه بیشترین تبلیغات را برند ها بر روی ساک های دستی پارچه ای می گذارند تا بصورت متحرک برند و نام شرکتشان را در معرض دید بسیاری از بازدید کنندگان قرار دهند چار که هم مقاومت و استحکام بیشتری دارند و هم قیمت پایین تری نسبت به سایز ساک دستی ها.
دوخت ساک دستی های پارچه ای پرس حرارتی می باشد و پارچه مصرفی آن ها اسپاد باند یا همان سوزنی است. تلفن ۰۹۳۸۵۰۰۵۸۲۱ .۰۹۲۱۲۱۳۰۰۸۲

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید ساک دستی پارچه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین