بازار نساجی
بازار نساجی
نخ پنبه نظافتی سرنخ پنبه نظافتی  حاشیه پنبه  حاشیه پنبه نظافتی دست پاکنی  دستمال نظافتی جوت نخ پنبه کرباس دستمال کهنه خرده پارچه تریکو دم قیچی

توضیحات آگهی

فروش اینترنتی پارچه دست پاک کن.
نخ پنبه نظافتی
سرنخ پنبه نظافتی
حاشیه پنبه
حاشیه پنبه نظافتی
فروش و پخش انواع دستمال نظافتی دست پاکنی و تنظیف سر نخ پنبه حاشیه پنبه صدرصد پنبه مناسب جهت تمیز کاری روغن گیری اعم از رنگی و سفید متقال دست پاک کنی ،تنظیف و پارچه های دست پاکنی پارچه های دستمال نظافتی در ابعاد و اندازه های مختلف جهت نظافت کارخانجات آماده همکاری با تمام شرکت ها ، کارخانجات صنعتی ، کارگاه های صنعتی تراشکاری ها و داروخانه ها داروسازی ها و همه کارخانجات و مکانیکی ها .
دست پاکنی خود را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از ما تهیه کنید
تیکه پارچه نظافتی و دست پاکنی و دستمال نظافتی نخ پنبه حاشیه پنبه در همه ابعاد و سایزها
دست پاکنی تیکه پارچه جهت تمیزکاری
با بهترین کیفیت و روغن گیری
نخ پنبه صد در صد
دست پاکنی
دستمال نظافتی
دست پاککنی
خورده پارچه
تنظیف
نخ صدرصد پنبه جهت آبگیری و تمیزکاری کرم رنگ میباشد
فروش دستمال نظافتی نخ پنبه حاشیه پنبه دست پاکنی
خرید تیکه پارچه دستمال نظافتی نخ پنبه حاشیه پنبه
فروش پارچه – فروش اینترنتی پارچه دست پاک کن
فروش اینترنتی انواع پارچه های تنظیف و دست پاک کن به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب در این مرکز انجام می پذیرد. پارچه تنظیف یا دست پاک کن یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه هایی می باشد که در حوزه صنعتی و خانگی و یا در هر جایی بسیار استفاده می شود و جامعه هدف بسیار گسترده ای دارد.
از کاربرد های آن می توان به استفاده در تمیز کاری ��ستگاه های صنعتی، استفاده برای گرفتن آب اضافی در سطوح، تولیدی های دستمال آشپزخانه و… اشاره کرده و این پارچه را به عنوان یکی از پر مصرف ترین و مناسب ترین، از نظر قیمت و دسترس پذیری دانست. یکی از پر درخواست ترین پارچه ها در این نوع ، تنظیف یا دست پاک کن بوده و با توجه به قیمت مناسبی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شود می توانید خریدی بسیار باصرفه داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نخ پنبه نظافتی سرنخ پنبه نظافتی حاشیه پنبه حاشیه پنبه نظافتی دست پاکنی دستمال نظافتی جوت نخ پنبه کرباس دستمال کهنه خرده پارچه تریکو دم قیچی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین