تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3425
بازار نساجی
نمایندگی انحصاری تترون سیب

توضیحات آگهی

بازرگانی اصفهان صنعتگر نمایندگی رسمی ,انواع پارچه های تترون نساجی سیب در قطب پارچه ایران اصفهان بوده و کلیه منسوجات این کارخانه را در عرض های ۹۰ ، ۱۵۰ و ۳ متر مناسب بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، پیراهن ، خرج کار ، مقنعه و … در تیراژ بالا به صورت طاقه ای و عدلی تولید و در زمان کوتاه به سراسر کشور ارسال مینماید .
نمایندگی اصفهان صنعتگر ,یکی از عرضه کنندگان پارچه تترون ، کجراه ، زنبوری ساده و چاپی ، متقال ، تترون هتلی ، احرامی و … با برند سیب است .

نساجی اصفهان با حذف واسطه ها و دارا بونه نمایندگی رسمی برند سیب و خرید مستقیم کارخانه منسوجات سیب را با ارزانترین قیمت به دست مشتریان نهایی خود میرساند .

منسوجات این کارخانه را با کیفیت بالا و تنوع بیش از ۸۰ رنگ با رنگ ثابت ترموزل اکتیو با ۲ باند سبز و قرمز تولید و به بازار فروش عرضه مینماید .
شما عزیزان برای خرید بهتر و لمس زیر دست پارچه و انتخاب رنگ میتوانید کلیه کالیته های برند سیب را از مجموعه اصفهان تهیه فرمایید .

اگر در خرید خود نیاز به مشاوره دارید با مسئول فروش کارخانه در ارتباط بوده و یک خرید اسان و مطمئن اینترنتی و حضوری را تجربه کرده و سوده بیشتری کسب نمایید .

مسئولان فروش کارخانه :علی شایسته
کانال تلگرام مجموعه :
bazarganiesfahan@
راه های ارتباطی :
📱0913-548-2674
☎031-3221-4758

ادرس : اصفهان بازار بزرگ . سرای ارباب -بازرگانی اصفهان صنعتگر

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایندگی انحصاری تترون سیب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین