تماس بگیرید
بازار نساجی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 8543
بازار نساجی
پالتو مردانه مدل اوربیت

توضیحات آگهی

پالتو مردانه اوربیت محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

پالتو مردانه اربیت (ORBIT) از پارچه های فوتر سموری بسیار عالی و طراحی زیرکانه ای برخوردار است.این پالتو یک پالتوی اسپرت کلاهدار است که با جدا شدن کلاه وسجاف متصل به آن تبدیل به یک پالتوی کلاسیک یقه انگلیسی می شود.شما علاوه بر این که صاحب یک پالتوی فوتر سموری اعلا می شوید , پالتویی با کارکرد دوگانه ی کلاسیک و اسپرت خواهید داشت.با یک تیر دو هدف را خواهید زد.

پالتو مردانه اربیت از جنس فوتر سموری بسیار لطیف و بی همتایی تولید شده است. برجسته ترین ویژگی های آن که هر بیننده ای را در نخستین برخوردش با پالتوی اربیت جذب می کند ظرافت , لطافت و مرغوبیت فوتر به کار رفته در آن است.

انچه که پا به پای جنس پارچه در این پالتو جلب نظر می کند طراحی و دوخت آن است که تن خور و تن نشین فوق العاده ای را به آن می بخشد.این پالتو یک پالتوی کلاهدار با قابلیت جداشدن است.بدین معنی که کلاه به همراه سجاف متصل به ان به وسیله زیپ از بدنه پالتو جدا شده و آن را به یک پالتوی کلاسیک یقه انگلیسی چاکدار تبدیل می کند. جادوی طراحی پوشاک در این پالتو دو خصیصه های گریزان از هم کلاسیک و اسپرت را در کنار هم نشانده است.

پالتو های مردانه اربیت در دو رنگ مشکی و مدادی و در دو سایز50 و 52 آماده شده است.

تلفن: 09133188363
Email: 
منطقه: اصفهان
آدرس: اصفهان – خ احمدآباد – خ گلزار – کوچه 51 – ساختمان آسمان

zoomaco.blogfa.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالتو مردانه مدل اوربیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین