بازار نساجی
بازار نساجی

استایل زنانه ؛ آشنایی با انواع آن

ما در این مطلب انواع استایل زنانه را برای شما بازگو می کنیم تا با کمک آن ها بتوانید سبک خودتان را پیدا کنید و خوش استایل تر باشید.

۱.سبک های کاملا زنانه:

سبک کاملا زنانه، سبکی است که شما در آن از لباس ها و اکسسوری های ظریف استفاده میکنید. این سبک شامل لباس هایی مانند تاپ های ظریف زنانه ،پیراهن و شلوارهایی کاملا زنانه است.

۲.سبک مدرن:

در سال های اخیر استایل زنانه مدرن بسیار طرفدار پیدا کرده است، این سبک نماد سادگی اما متفاوت بودن است. یعنی شما لباس های ساده اما متفاوت را انتخاب میکنید که همیشه ترند هستند و هیچوقت از دنیای مد نمیرفتند.

۳.استایل زنانه کلاسیک:

در استایل زنانه کلاسیک از لباس هایی استفاده می شود که در اصطلاح رسمی هستند .لباس هایی مانند دامن های زیر زانو ،شومیز های ساده،کت ودامن و…..سبک کلاسیک نیز همواره طرفداران خاص خودش را دارد.و هیچ وقت از مد نمی افتد.

۴.استایل رترو یا وینتیج

استایل زنانه رترو همچون استایل وینتیج به زمانی در گذشته برمی‌گردد. و از سبک‌های محبوب نوستالژی‌گراهاست اما تفاوت اصلی و مهم آن با سبک وینتیج در قدمت زمانی منسوجات و لباس‌هاست، لباس‌های مورد استفاده در استایل رترو، در عصر جدید و با منسوجات امروزی و تنها با الهام از سبکی قدیمی متاثر از دوره‌ای خاص تولید می‌گردند.

۵.استایل هنری :

در این استایل زنانه از لباس ها و اکسسوری های خاص استفاده می شود.کسانی که اغلب از این سبک استفاده می کنند خود نیز دستی درهنر دارند.مهم ترین نکته در این سبک راحت بودن است.

۶.استایل زنانه خیابانی:

استایل زنانه یا سبک خیابانی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.سبک خیابانی ،سبکی است  که از قالب استودیوهای طراحی به وجود نمی آید بلکه سبکی است که از قلب جامعه به وجود می آید .هر ساله با برگزاری هفته های مد درجهان، افراد مشهور یا افراد صاحب سبک با پوشیدن لباس های متفاوت و شیک و حضور در خیابان ها توجه تمام مردم و رسانه ها را جلب می کنند.استایل زنانه این افراد در اطراف محل برگزاری رویدادهای مهم فشنی، همواره منبع الهام بسیاری از انسان ها و علاقه مندان به مد است.

 

7. استایل کژوال

استایل زنانه کژوال به طور ساده این‌گونه توصیف می‌شود: هرچه دوست دارید بپوشید؛ به شرط اینکه مناسب موقعیت و رویداد باشد. هدف این استایل پوشیدن لباس‌های معمولی و در عین حال شیک است. معمولا تعداد زیادی از لباس‌هایی که در کمدهای ما قرار دارند، لباس‌های کژوال هستند؛ حتی اگر خودمان به این موضوع دقت نکرده باشیم.

برای داشتن این استایل زنانه کافی است هرچیزی که به نظرتان زیبا و راحت می‌آید بپوشید. لباس‌های پرطرفدار استایل کژوال شامل شلوار جین، ژاکت، تی‌شرت، کفش کتانی و مواردی از این قبیل هستند. نکته قابل توجه این است که در استایل کژوال، لباس‌های ورزشی، لباس‌های پاره و پیراهن‌هایی با طرح‌ گرافیکی شلوغ جایی ندارند.

بیشتر افراد در موقعیت‌ها و مکان‌های زیر پوشش خود را مطابق با استایل کژوال انتخاب می‌کنند:

پیک نیک
مهمانی
رستوران و کافه
پرواز با هواپیما
استایل کژوال برای زنان

بانوان می‌توانند با ایده گرفتن از لیست زیر، یک استایل زنانه کژوال شیک و زیبا برای خود بسازند:

تی‌شرت
بلوز
شلوار جین
ژاکت
هودی
دامن
لباس‌های یک‌سره
کفش کتانی
چکمه
صندل‌ ساده
کفش پاشنه بلند
مانتوهای نخی راحت
مانتوهای کتان
اکسسوری‌ها و آرایش شما هم باید از قانون لباس‌هایتان پیروی کنند: آنچه که دوست دارید، به شرطی که مناسب موقعیت باشد.

 

8. استایل زنانه ترندی

اگر اهل پوشیدن لباس‌هایی هستید که اصطلاحا «مد» شده‌اند و دوست دارید جدیدترین مدل‌های لباس را امتحان کنید، استایل ترندی مناسب شما است. همانطور که از نام آن پیداست، تمرکز استایل ترندی بر جدیدترین مدها و ترندهای سال، فصل، هفته و حتی روز است.

معمولاً افرادی که این استایل زنانه را انتخاب می‌کنند به طور همزمان چندین ترند را باهم می‌پوشند. به این صورت که جدیدترین مدل مانتو، شلوار، کفش، روسری و اکسسوری را در کنار هم استفاده می‌کنند؛ نه اینکه فقط مانتوهایشان طبق مد روز باشد؛ البته لازم نیست در انتخاب همه مواردی که بیان شد از مد پیروی کنید، استفاده از دو آیتم ترند هم کافی خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های استایل زنانه ترندی این است که نمی‌توان یک تعداد مشخص لباس تهیه کرد و همیشه پوشید. ترندها و مدهای مختلف تقریبا هر فصل تغییر می‌کنند؛ بنابراین اگر دوست دارید از این سبک پوشش پیروی کنید، باید از طریق مجلات، سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی جدیدترین مدهای روز را دنبال کنید و هر چند وقت یک بار لباس‌های جدیدی بخرید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین