بازار نساجی
بازار نساجی

ترند سال در دنیای مد و فشن

اگه بخوایم معنی دقیق تری از ترند سال رو بگیم. باز هم باید به همون معنای لغوی برگردیم. ترند در حوزه استایل و مد، یعنی روند مد یا گرایش و تمایل مد به یه آیتم خاصی از استایل که می تونه تنوع زیادی از رنگ تا مدل و نوع داشته باشه. این ترند سال برعکس ترندهای خبری که سریع و ضربتی بودن. عمر بیشتری داره و شاید یک فصل هم به طول بکشه.

ترند سال با مد یه تفاوت کوچک داره و اون هم اینه که مد رو همه میشناسن. و به عموم مردم معرفی شده. اما ترند در حال معرفی شدن هستش و احتمال داده میشه که مورد استقبال فراوان قرار بگیره. و در آینده نزدیک، تبدیل به مد بشه. یعنی ترند سال، مرحله قبل از مد شدن هستش. ترند سال یا روند مد رو معمولا خیلی قبل تر از شروع فصل رقم می زنن. تا میزان محبوبیت و فراگیر شدن اون سنجیده بشه. ترندها ممکنه تعداد بالایی داشته و همه اونها تبدیل به مد نشن. اما قطعا کسانی که اهل این حوزه هستن. اونا رو می شناسن و به چشمشون آشنا هستش.

البته این تفاوت مد و ترند خیلی ظریفه و اکثر مواقع، منظور از مد یا ترند سال. دقیقا یکسان هستش و یعنی چیزی که بسیار رایج و فراگیر شده و پرتکراره.

ترند شدن یعنی چی

ترند شدن در مد، یعنی شروع روند جدیدی در حوزه مد که در یک بازه زمانی زمانی خاص، بسیار دیده میشه. و استقبال فراوانی از اون به وجود میاد که این موضوع می تونه جهانی باشه. یا منطقه ای و مربوط به بخش های خاصی از جهان یا حتی یک کشور.

خیلی از فعالان صنعت مد از همین طریق با تبلیغات فراوان، به عرضه انواع پوشاک و لوازم جانبی اون می پردازن. و با ترند سال ، سودهای زیادی کسب می کنن.

ترند سال در حوزه های دیگه هم کاربرد داره و به طور کلی منظور از اون، فراگیر شدن. و تکرار شدن یه موضوع خاص در بازه زمانی کوتاه مدت هستش. در ادامه با هم یک سری از موارد ترند سال را بررسی می کنیم.

کیف های بامبو :

به گزارش سایت Pinterest میزان سرچ برای کیف های بامبو حدود 2.215% افزایش داشته است.بلاگرهای مشهور مد و فشن نیز نمی توانند از کیف های بامبو صرف نظر کنند.به همین دلیل کیف های بامبو یک از اصلی ترین موارد ترند سال شده آمد. و به شما پیشنهاد می کنیم که کیف های بامبو را در کمد لباس هایتان جای دهید.

کتانی های مربوط به آینده :

در طول سال گذشته بسیاری از برندها امضا خود را بر روی این سبک کتانی ها قرار دادند. دیگر کفش های کتانی به اندازه کفش های پاشنه بلند زیبا و خاص هستند.این مدل کفش های ورزشی با طراحی جالب همچنان جایگاه خود را در دنیای مد و فشن در ترند سال حفظ خواهند کرد.

شلوارک های چسبان یا دوچرخه سواری : 

بعد از کیم کارداشیان ،بلا حدید ،کندال جنر و… این مدل شلوارک های چسبان وارد استایل خیابانی شدند. و جای خود را در دنیای مد و فشن باز کردند.سرچ این مدل شلوارک ها در Pinterest به میزان %1,323افزایش یافته است.

اکسسوری های ترند سال : Tortoiseshell

یکی دیگر از موارد دیگر ترند شده که در سایت Pinterest در حال سرچ روز افزون است. اکسسوری های Tortoiseshell است.و به نظر می رسد یکی از ترندهای جدایی ناپذیر در سال 2019 هستند.

لباس های با طرح ماری :

در سال 2019 شما شاهد لباس ها ،اکسسوری ها و کیف هایی با طرح ماری خواهید بود.بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که چنانچه علاقه مند به ترند سال هستید. از قرار دادن آن ها در کمد لباس هایتان غافل نشوید.

عینک های آفتابی به فرم بیضی :

گر قصد خرید عینک آفتابی دارید. حتما عینک های آفتابی به فرم بیضی را امتحان کنید.عینک های به فرم بیضی دارای میزان افزایش سرچ %591 در سایت Pinterest بوده اند.

صندل در ترند سال :

یک نمونه دیگر از سری کفش های زشت پر طرفدار در ترند سال معرفی شد. و آن همان صندل های اسپرت و بد قواره ای است. که از Velcro به خاطر داری البته به اضافه خلاقیتی که طراحان هر برند چاشنی آن کرده اند.

 

رنگ مرجان قرمز یا زنده

پانتون رنگ سال 2019 را  مرجانی زنده معرفی کرد.از همین رو در سال 2019 این رنگ را به وفور مشاهده خواهید کرد. و رنگ ترند سال به حساب می آید.

رنگ های خنثی

هر چقدر سال ۲۰۱۸ میلادی سال ظهور رنگ های شاد، براق، اکلیلی یا نئون بود. به همان نسبت در سال ۲۰۱۹ رنگ ها خنثی در طیف های خاکستری و خاکی خواهد بود؛ رنگ هایی که کاربردی تر و با سبک مدرن لایف استایلی بیش تر هماهنگی دارد.

طرح های گلدار

ترند بهار 2019 بیشتر بر روی راحتی لباس ها، تمرکز دارد. پارچه های گلدار و لباس های گلدار، از دیگر ترند سال جذاب بهار 2019 است. که علاوه بر راحتی، بسیار شیک و جذاب نیز هستند. و در کالکشن بهار 2019 اکثر برندهای بزرگ وجود دارند. بدون شک طرفداران استایل ماکسیمال و یا ویمسیکال عاشق این ترند جذاب و راحت خواهند شد.

طرح پروانه ای ترند سال

استفاده از طرح پروانه به صورت گلدوزی و یا در کل لباسی با چاپ پروانه ای، یکی از ترندهای  2019 می باشند. استفاده از الگوی پروانه ای در لباس ها، شاید برای کسانی که از استایل مینیمال استفاده می کنند جذاب نباشد. ولی  برای کسانی که طرفدار استایل های ماکسیمال و ویمسیکال هستند، بسیار کاربردی است.

لباس های ریش ریش ترند شده

پوشاک با حاشیه ریش ریش مانند پرها که در دنیای مد طرفداران زیادی پیدا کرد. نیز طرفداران خاص خودش را دارد. و بعنوان یکی از ترندهای لباس در سال  2019 می باشند.

ترند سال با لباس های یک شانه

درواقع لباس های یک شانه یا به عبارتی لباس هایی که یکی از سرشانه هایش برهنه است. از ترندهای لباس بهار و تابستان 2019 می باشند. چنانچه دوست دارید با ترند سال پیش بروید. این لباس ها انتخاب خوبی برای مهمانی های خودمانی هستند.

جنس لباس های متالیک ترند شده

پارچه های متالیک و براق در دو مدل لباس های پاستیلی متالیک و لباس های چهارخانه متالیک از ترندهای پر طرفدار سال 2019 می باشند. که بدون شک در ساختن استایلی چشمگیر و جذاب تاثیر زیادی خواهند داشت.

لباسهای چین دار و پیله دار

در چند سال گذشته دامن های پیله دار و شومیزهای چین دار، از ترندهای روز بودند ولی کنار گذاشته شدند؛ امسال مجدد این ترند قدیمی وارد دنیای مد شده است. نکته ای که در لباس های چین دار ترند  2019 وجود دارد این است که چین می تواند در قسمت آستین یا یقه لباس باشد.

لباسهای چهارخانه

چهارخانه یکی از جذاب ترین و پر طرفداران ترندهایی است که از گذشته وجود داشته  2019 بیش از پیش توجه ویژه ای به آن شده است.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. محمدی
    محمدی ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ پاسخ

    🌹🌹 سلام 🌹🌹

    ✅ همین که من سایت شما رو از نتایج گوگل پیدا کردم معنیش اینه که :
    خیلی خوب دارید بازدید کننده جذب می کنید و این خیلی عالیه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین