بازار نساجی
بازار نساجی

استایل آقایان ؛ راز های شیک پوشی آقایان

استایل آقایان ؛ رازهای شیک پوشی آقایان

استایل آقایان یکی از اصلی ترین مباحث در دنیای مد است.در دنیای امروز که پیشرف در هر زمینه ای در دست ثانیه هاست. ترند ها نیز به سرعت برق و باد عوض میشوند از این رو استایل آقایان چه برای آن دسته که سبک مدرن و کلاسیک می پسندند و چه آقایانی که سبک اسپرت و غیر رسمی را برای لباس بیرون از منزل برگزیده اند. همیشه در حال تغییر و تحول است.

سبک کژوال در عین حال فاخر بودن چندان هم رسمی نیست. در استایل آقایان محل کار و بیرون ظاهری فیت مد نظر می باشد از این جهت کت ها نسبتاً چسبان ،یقه کت ها کوچکتر و پاچه های شلوارها تنگ و کوتاه شده است.

ترند های جدید راه را برای لباس های رنگی و اسپرت با قالب تنگ باز کرده است.

دو جز اصلی استایل مردان

کت نقش اصلی را در یک پوشش ایده آل از استایل آقایان را ایفا می کند. اولین عنصری که در یک استایل شیک جلب نظر می کند کتی است که شخص درون آن حس راحتی کرده و به اطراف القا کند. انواع کت را میتوان با سبک های مختلفی از پیراهن و شلوار پوشید. همچنان که برای یک ست خوب ، شلوار جین یا پارچه ای با پاچه های نسبتاً چسبان و کوتاه نیز همراه خوبی برای کت بلیزر خواهد بود.

در مد سال در انتخاب کفش آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. جیر یا چرم هر دو گزینه ای به روز خواهند بود. همانطور که شاهد آن هستیم اغلب تولیدی های کفش از این جنسها استفاده می کنند. رنگهای جدید را امتحان کنید مدل اسلیپر یا دربی … و بوت های چلسی حرف اول را می زنند.

مواردی که گفته شد جزئیات تقویت کننده استایل آقایان هستند. بنابراین در روزهایی که کت با شلوار جین ترکیب می شود می توان ظاهر را با کراوات یا پاپیون زینت بخشید.انواع شالگردن و جلیقه و دستمال جیب و… از اکسسوری های به روز هستند که می توان برای استایل شیک غیر رسمی در نظر گرفت.

چند مورد از باید و نباید های استایل آقایان

1. کت های دو دکمه بخرید. این نوع کت ها شما را لاغرتر نشان می دهد و پیراهن و کراوات تان هم بهتر به نظر می رسد.

2. نباید سایز کت و شلوارتان زیاد بزرگ باشد. سرشانه های کت تان باید جذب شانه هایتان باشد. نه بزرگتر از شانه هایتان. از خیاطتتان بخواهید که قد آستین کت تان تا مچ تان باشد نه اینکه تا شستتان. و از او بخواهید که شلوارتان زیاد گشاد و بلند نباشد که زیر پاشنه پایتان برود.

3. به نوک تخته کفشتان کمی چرم بزنید. این کار باعث می شود عمر کفش تان زیاد شود.

4. جارختی های چوبی، کمد لباسهایتان را منظم و مرتب نشان می دهند. درصورتی که جارختی های فلزی زیاد مناسب نیستند.

5. اگر قصد خرید یک پلیور را دارید، یک پلیور خاکستری رنگ یقه هفت بخرید. این پلیور با یک پیراهن رنگ تیره در پاییز یا زمستان و با یک شلوار جین در بهار ست می شود.

6. کمربند مشکی با لباس خاکی رنگ و شلوار جین همخوانی دارد. کمربند مشکی تنها کمربندی است که استایل آقایان باید داشته باشند.

7. کراوات های باریک تیره رنگ مردها را جوانتر و سردتر نشان میدهد. و برعکسِ کراوات های پهن، با کت و شلوار جین یا کت و شلوارهای دیگر مناسب است.

8. بارانی تان باید با پیراهن تان ست باشد.

9. یک دست لباس رسمی و یک پیراهن مناسب با یقه ای تیز و زیبا داشته باشید.

10. پولتان را برای خرید یک ماهوت پاک کن گران قیمت و تزئینی هدر ندهید. به جای آن، یک رول پارچه ای بخرید که البته بهتر هم کار می کند.

۱۱. سعی کنید تا جایی که ممکن جنس لباسهایی که انتخاب می کنید از پارچه لباسی مرغوب در بازار باشد.

ویژگی های کلی استایل آقایان

بطورکلی و در یک جمع بندی می توان ویژگی های خوب استایل آقایان را که مناسب و شیک باشد را بصورت زیر بیان کرد. اول از همه باید استایل خود را مشخص کنید و سپس نسبت به آن، اصول مربوطه را رعایت کنید. طبق اصولی که در بالا گفته شد، فهمیدیم که باید بیشتر به اسپرت بودن یا رسمی بودن لباس ها توجه کنیم و سپس آن ها را با هم ترکیب کنیم. بعد از آن شیک پوشی در فصول مختلف سال را بررسی کردیم که بنا به اصول گفته شده. فهمیدیم که هر لباسی را باید در زمان مناسب خود بپوشیم تا بتوانیم هم شیک پوش بنظر برسیم. و هم بیشترین بهره از یک لباس را برده باشیم. بعد از آن نیز گفتیم که یک سایز کلی باید از خود داشته باشیم که در خریدهای اینترنتی خود دچار اشتباه نشویم.

اما به طور کلی، بنظر شما یک استایل آقایان مناسب چه ویژگی هایی دارد؟! به نظر من که در درجه اول پوشاک مردانه باید خیلی مرتب و تمیز باشد. پوشیدن لباس های چروک و نافرم می تواند شما را شلخته و نامنظم نشان دهد. در درجه دوم نیز باید سایز شما باشد و نه بسیار گشاد و نه بسیار تنگ باشد که هم شما را عذاب ندهد و هم جذابیتتان را نگیرد. در مرحله بعدی نیز باید دقت کنید که ترکیب رنگی در پوشاک شما رعایت شده و هر لباستان یکرنگ نباشد. با رعایت همین اصول ساده ولی کاربردی می توانید در هر مکانی بدرخشید و نظر اطرافیانتان را به خود جلب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین