بازار نساجی
بازار نساجی

آیا پیراهن های جین هنوز مورد اقبال هستند

پیراهن جین نه تنها امسال بلکه در سال 2080 نیز به روز هستند. فقط نیازمند یک فکر هوشمندانه برای استفاده درست از این نوع لباس و ست کردن آن با توجه به مد روز است.

پیراهن های جین امسال چه مدل و ترکیبی دارند؟

طراحان خلاق مد، به وفور از پیراهن های جین در کلکسیون های بهار و تابستان امسال در طراحی های خود استفاده کرده اند. که همین موضوع نشان دهنده این است که هنوز در صنعت مد جای دارد.

هر ساله تغییراتی در برش دوخت پیراهنهای جین اعمال میشود که آنها را هرچه بیشتر به روز و مدرن تر نشان میدهد. با توجه به مجموعه های اخیر، امسال مدل های کابوی، طرح دار، رنگ سورمه ای یا آبی تیره ، رگه دار، سایز بزرگ ، سنگ شور، اسپرت و مردانه رواج بیشتری خواهند داشت.

چگونه از پیراهن های جین در ترکیب لباس استفاده کنیم؟

امسال نباید این پیراهن هارا همانطور که در سال 2010 با تکمه های باز از روی تیشرت به تن کرد. امسال اصلا مهم نیست پیراهن شما چه مدل باشد فقط کافیست که دکمه های آن بسته باشد. در داخل شلوار یا دامن برود و یا روی شلوار و دامن باشد.

نباید هایی که در استفاده از  پیراهن جین باید رعایت کرد:

نباید این پیراهن را داخل شلوار های فاق کوتاه قرار داد.

پیراهنهای جین را نباید مانند یک کاپشن به تن کرد.

این پیراهن ها را نباید با جوراب شلواری به تن کرد.

از جواهرات پر زرق و ورق دوری کنید.

پیراهن جین روشن :

اگرچه گرایش امسال به سمت رنگ های تیره ترجین است. اما پیراهنهای سبک وزن به رنگ آبی روشن همواره خوب به نظر می رسند. انتخاب بسیار بجایی برای تابستان هستند که میتوان با شلوارک ، شلوار، دامن شلواری و دامن ، ست نمود . این رنگ ظاهرغیر رسمی تری نسبت به رنگ تیره دارد.

 

پیراهن های جین تیره رنگ :

پیراهن رنگ تیره نسبت به رنگ روشن ، حال و هوای رسمی تری دارند و در پاییز و زمستان ، شایع تر هستند. ولی در تابستان میتوان از مدل های جذب و تنگ درفضاهای کاری نسبتاً رسمی استفاده نمود. انواع گشاد ترو سایز های بزرگ تر، استایل اسپرت تری دارند و مناسب فضای غیر رسمی می باشند.

پیراهنهای کاملا جذب بدن :

با توجه به اینکه تصور اولیه از پیراهن جین ، داشتن احساس راحتی و آسودگی است. معمولاً جینهای جذب ، انتخاب اول ما نیستند. این پیراهن ها ، کاملاً مناسب محیط کار وحتی رویدادهای رسمی تر می باشند. بویژه وقتی با دامن های تنگ و شلوارهای فاق بلند ، ست شوند.

پیراهن جین سایز بزرگ

این پیراهنهای گشاد و بلند، گرایش اصلی هستند که میتوان با همه چی از شلوارک گرفته تا شلوارجین ، دامن های کوتاه و شلوارهای لوله تفنگی به تن کرد.

 

 

جین آبی و جین مشکی

اولین و بهترین ایده برای ست کردن پیراهن جین این است. که رنگ آبی را با رنگ مشکی ست کنید مثلا پیرهن یا کت یا مانتوجین آبی را با شلوارجین مشکی بپوشید و استایل شیکی داشته باشید.

 

سر تا پا جین

پوشیدن لباس سر تا پاجین شاید سالهای قبل طرفدار نداشت. اما امروزه بسیار مد شده است و یکی از بهترین ایده های ست کردن پیراهن جین همین است. خانم ها و آقایان میتوانند با داشتن تیپ سر تا پا جین خوش استایل شوند.

 

جین آبی و جین سفید

حتما شنیده اید که میگویند آبی با سفید قابل ست کردن نیست اما بهتر است بدانید ترکیب جین آبی و سفید بینظیر است. پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید. مثلا مانتوجین آبی با شلوارجین سفید برای خانم ها و پیراهن جین آبی با شلوارجین سفید برای آقایان.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام!

برای ارسال پیام پشتیبانی ، لطفا روی آیدی پشتیبان آنلاین بزنید و یا با ایمیل زیر تماس بگیرید mailto:bazarnasaji@gmail.com

× پشتیبانی آنلاین